Fantastik Sihirli Güçler

Fantastik Sihirli Güçler


Tamam itiraf ediyorum ben yaptım pişmanım ama bir sor neden
hemen yargılama ne olursun bir dinle beni sonra nasıl istersen öyle cezalandır.




İyi  tamam hooppp al sana yatak sen bunda yat 
ben erkeğim ya yerde yatarım hiç üzülme zaten.


Temel'den kuleye kanat kontrol tamam diğerleri de oldu
artık atlayabilirim izin istiyorum tamam. 
Çakılırsam gelip beni yerden kazımayı unutmayın hemi
tamam.



Aha one bu kanatlar baya afilliymiş 
şöyle pozda vereyim belki kızı etkilemeyide başarırım.


 Öğrendim kızım yeni geldim Dünya'ya lakin işin sırrı kanatlar değilmiş
bayanın kalbine giden yol alışverişten geçermiş al sana çanta 
işte hoopp tamam.

Blogger
Yorum Sistemi Seçiniz!

Hiç yorum yok

Copyright © Diziler ve Filmler Kim Kimdir . OddThemesSeotray