BENİM TATLI YALANIM 14. BÖLÜM | 19 Eylül 2019 Tek Parça İzle

BENİM TATLI YALANIM 14. BÖLÜM | 19 Eylül 2019 Tek Parça İzle


Benim Tatlı Yalanım 14. bölüm Tek Parça İzle

Benim Tatlı Yalanım 14. Bölüm izle


Benim Tatlı Yalanım 14. bölüm izle 19 Eylül 2019 tarihinde Star TV' de yayınlandı.

Benim Tatlı Yalanım Son Bölüm Tek Parça Full HD izleyebilirsiniz. İyi Seyirler

Benim Tatlı Yalanım Oyuncuları


Nejat: Furkan Palalı
Suna: Aslı Bekiroğlu
Hayri: Cem Zeynel Kılıç
Kayra: Lavinya Ünlüer
Şevket: Ahmet Saraçoğlu
Hande: Gonca Sarıyıldız
Saniye: Aslı İnandık
Rafet: Sadi Celil Cengiz
Serkan: Ali Yoğurtcuoğlu
Burcu: Seda Türkmen

Benim Tatlı Yalanım 14. Bölüm Özeti


Kayra’nın Suna’ya “Anne!” demesi ortama bomba gibi düşer. Suna,
Kayra babasının söyleyeceklerini duymasın diye Kayra’yı oradan
kaçırır gibi götürür. Babasına her şeyi anlatacağına dair yemin eder, ek istediği şey babasının onu dinlemesidir. Suna, babasının ona esip, gürleyeceğini ön görü ediyordur ve büyük bir kavgaya kendisini hazırlamıştır. Fakat Şevket, Suna’nın kalbini tamamiyle paramparça edecek bir reaksiyon verir. Suna, evi terk eder. Annesinin üzgün durumunu gören Kayra, bunun boşanmayla alakalı olduğunu düşünür ve anne babasının ayrılmasını engellemek amacıyla bir plan yapmaya karar verir. Bu plan Kayra'yı hiç ummadığı biriyle, gerçek annesi Aylin'le yan yana getirecektir.

Beğeniyle izlenen dizimize henüz yorum yapılmamış alttan istediğiniz 3 yorum sisteminden birini seçip yorum ve görüşlerinizi bildirebilirsiniz, ilk yorum sizden olsun bekliyoruz!

Blogger
Yorum Sistemi Seçiniz!

Hiç yorum yok

Copyright © Diziler ve Filmler Kim Kimdir . OddThemesSeotray