Benim Adım Melek 5. Bölüm Tek Parça izle / 23 Ekim 2019

Benim Adım Melek 5. Bölüm Tek Parça izle / 23 Ekim 2019



Benim Adım Melek 5. Bölüm Tek Parça izle

Benim Adım Melek 5. Bölüm 1080p Hd izle

Benim Adım Melek 5 Bölüm İzle


Benim Adım Melek Her Çarşamba 20:00'de TRT1 Ekranlarında sizlerle

Benim Adım Melek 5. Bölüm Kısa Özeti


M elek, Mithat’ın Kerem’i babasına teslim etmesiyle baş etmeye çalışırken, Defne ve küçük Seyit Ali’nin de havaalanına gittiğini öğrenip yıkılır. Alpay’ın çocuklarıyla Almanya’ya dönmesi için önünde hiçbir engel yoktur. Yaşanan olaylar, ne pahasına olursa olsun çocuklarından vazgeçmeyen Melek’i memleketinden, istenmediği aile ocağından Almanya’ya dönmeye mi itecek? Ömrünü Melek’i unutmak için tüketen Seyit Ali, Cemali’nin baskısıyla kızından tamamen vaz geçebilecek mi? Tüm gözler Melek’teyken Karadağ konağının çalınan kapısı yeni sürprizlere gebe kalacak.


Benim Adım Melek Oyuncuları

Nehir Erdoğan
Kutsi
Rabia Soytürk
Ulvi Kahyaoğlu
Şerif Sezer
Mustafa Mert Koç

Yapımcılığını Üs Yapım-Süreyya Yaşar Önal'ın üstlendiği Yönetmenliğini Cem Akyoldaş, Senaryosunu Nilüfer Özçelik ve Berfu Ergenekon'un yazdığı 'Benim Adım Melek' güçlü konusu ve oyuncu kadrosuyla heyecan ve duygu yüklü serüvenine 16 Ekim Çarşamba akşamı devam ediyor. İyi Seyirler...! 



Beğeni ve görüşlerinizi bildirmek için alttaki 3 yorum sisteminden birini seçip lütfen yorum gönderiniz, ilk yorum sizden olsun bekliyoruz!
Blogger
Yorum Sistemi Seçiniz!

Hiç yorum yok

Copyright © Diziler ve Filmler Kim Kimdir . OddThemesSeotray