Benim Adım Melek 10. Bölüm Tek Parça / 27 Kasım 2019

Benim Adım Melek 10. Bölüm Tek Parça / 27 Kasım 2019



Benim Adım Melek 10. Bölüm Tek Parça İzle

Benim Adım Melek 10. Bölüm 1080p Hd İzle

Benim Adım Melek 10 Bölüm İzle

Benim Adım Melek Her Çarşamba 20:00' da TRT1 Ekranlarında Sizlerle

Benim Adım Melek Oyuncuları 

Nehir Erdoğan 
Kutsi 
Rabia Soytürk 
Ulvi Kahyaoğlu
Şerif Sezer 
Mustafa Mert Koç



Benim Adım Melek 10. Bölüm Kısa Özeti 

Melek her fırsatta kendisiyle uğraşan Cumali' nin öfkesini dindirebilecek mi? Küçük Seyit Ali' nin bulunmasıyla kavuşan Karadağ konağında yaşanan neşeye karşılık Şirhanlarda Melek ve Halil gerginliği had safhaya ulaşır. Defne yakınlaşmaya uğraştıkça Ömer' in kendini geri çekmesi aralarındaki iplerin gerilmesine sebep olur. Ard arda gelen zorlukları çocukları için göğüs geren Melek, amansız hastalığının tedavisine başlar. Lakin yanında büyüdüğü Cumali' nin yaptıkları, damarlarına işlenen zehirden daha çok sarsar. Zümrüt, Halil' in izdivacını her duruma rağmen gerçekleştirmeye kararlıdır bu sebeple Meryem' ide yemeğe davet eder. Ancak akşam Şirhan konağını beklenmedik biri daha ziyaret eder...   



Yapımcılığını Üs Yapım-Süreyya Yaşar Önal'ın üstlendiği Yönetmenliğini Cem Akyoldaş, Senaryosunu Nilüfer Özçelik ve Berfu Ergenekon'un yazdığı 'Benim Adım Melek' güçlü konusu ve oyuncu kadrosuyla heyecan ve duygu yüklü serüvenine 27 Kasım Çarşamba akşamı devam ediyor. İyi Seyirler...! 

Beğeni ve görüşlerinizi bildirmek için alttaki 2 yorum sisteminden birini seçip lütfen yorum gönderiniz, ilk yorum sizden olsun bekliyoruz!

Blogger
Yorum Sistemi Seçiniz!

Hiç yorum yok

Copyright © Diziler ve Filmler Kim Kimdir . OddThemesSeotray