Benim Adım Melek 8. Bölüm Tek Parça izle / 13 Kasım 2019

Benim Adım Melek 8. Bölüm Tek Parça izle / 13 Kasım 2019



Benim Adım Melek 8. Bölüm Tek Parça izle

Benim Adım Melek 8. Bölüm 1080p Hd izle

Benim Adım Melek 8 Bölüm İzle


Benim Adım Melek Her Çarşamba 20:00'de TRT1 Ekranlarında sizlerle

Benim Adım Melek 8. Bölüm Kısa Özeti




Alpay, Almanya’ya gidemediği gibi küçük Seyit Ali’yle Antep’te kalakalmıştır. Funda, paraları alıp ortalıktan kaybolur. Alpay, içinde bulunduğu çaresizlikle küçük Seyit Ali’yi annesine teslim edecek mi? 

Seyit Ali, yüreği soğumasa da Melek’e ve ailesine sahip çıkar. Karadağ konağında Kadriye’ nin düşmesi paniğe sebep olur. Tüm acılar bir anda Karadağların üstüne çökmüştür. Kerem, delikanlılığın verdiği fevrilikle iyilik yapayım derken göz mü çıkaracak? Halil’den gelen haber Seyit Ali’nin yüzünü güldürür. Melek, heyecanla giderken fark etmediği şey ne olacak?



Benim Adım Melek Oyuncuları

Nehir Erdoğan
Kutsi
Rabia Soytürk
Ulvi Kahyaoğlu
Şerif Sezer
Mustafa Mert Koç

Yapımcılığını Üs Yapım-Süreyya Yaşar Önal'ın üstlendiği Yönetmenliğini Cem Akyoldaş, Senaryosunu Nilüfer Özçelik ve Berfu Ergenekon'un yazdığı 'Benim Adım Melek' güçlü konusu ve oyuncu kadrosuyla heyecan ve duygu yüklü serüvenine 06 Kasım Çarşamba akşamı devam ediyor. İyi Seyirler...! 



Beğeni ve görüşlerinizi bildirmek için alttaki 2 yorum sisteminden birini seçip lütfen yorum gönderiniz, ilk yorum sizden olsun bekliyoruz!
Blogger
Yorum Sistemi Seçiniz!

Hiç yorum yok

Copyright © Diziler ve Filmler Kim Kimdir . OddThemesSeotray