Benim Adım Melek 9. Bölüm Tek Parça izle / 20 Kasım 2019

Benim Adım Melek 9. Bölüm Tek Parça izle / 20 Kasım 2019



Benim Adım Melek 9. Bölüm Tek Parça izle

Benim Adım Melek 9. Bölüm 1080p Hd izle

Benim Adım Melek 9 Bölüm İzle


Benim Adım Melek Her Çarşamba 20:00'de TRT1 Ekranlarında sizlerle

Benim Adım Melek 9. Bölüm Kısa Özeti



Melek’in oğluna kavuşması için geri sayım başlamıştır. Polisler Alpay’ın kaldığı odaya ilerlerken Alpay tehlikenin farkında değildir. Melek’in acı dolu gözlerinde şimşekler çakarken Karadağ konağında Ömer’in sözleri şaşkınlık yaratır.

Yaşananlar Mithat’ın yangınının sönmesine yetmemiştir, küçük Seyit Ali’nin kaybolmasını fırsat bilip Melek’in karşısına dikilir. Kardeşinin sözleri karşısında Melek’in kolu kanadı kırılır. Mithat, derin bir oh çekerken gelen telefonla şok olur.





Benim Adım Melek Oyuncuları

Nehir Erdoğan
Kutsi
Rabia Soytürk
Ulvi Kahyaoğlu
Şerif Sezer
Mustafa Mert Koç

Yapımcılığını Üs Yapım-Süreyya Yaşar Önal'ın üstlendiği Yönetmenliğini Cem Akyoldaş, Senaryosunu Nilüfer Özçelik ve Berfu Ergenekon'un yazdığı 'Benim Adım Melek' güçlü konusu ve oyuncu kadrosuyla heyecan ve duygu yüklü serüvenine 06 Kasım Çarşamba akşamı devam ediyor. İyi Seyirler...! 



Beğeni ve görüşlerinizi bildirmek için alttaki 2 yorum sisteminden birini seçip lütfen yorum gönderiniz, ilk yorum sizden olsun bekliyoruz!
Blogger
Yorum Sistemi Seçiniz!

Hiç yorum yok

Copyright © Diziler ve Filmler Kim Kimdir . OddThemesSeotray