BENİM TATLI YALANIM 20. BÖLÜM Tek Parça İzle  02 Kasım 2019

BENİM TATLI YALANIM 20. BÖLÜM Tek Parça İzle 02 Kasım 2019



Benim Tatlı Yalanım 20. bölüm Tek Parça İzle

Benim Tatlı Yalanım 20. Bölüm izle


Benim Tatlı Yalanım 20. bölüm izle 02 Kasım 2019 tarihinde Star TV' de yayınlandı.


Benim Tatlı Yalanım 20 Bölüm Tek Parça Full HD izleyebilirsiniz. İyi Seyirler


Benim Tatlı Yalanım Oyuncuları


Nejat: Furkan Palalı
Suna: Aslı Bekiroğlu
Hayri: Cem Zeynel Kılıç
Kayra: Lavinya Ünlüer
Şevket: Ahmet Saraçoğlu
Hande: Gonca Sarıyıldız
Saniye: Aslı İnandık
Rafet: Sadi Celil Cengiz
Serkan: Ali Yoğurtcuoğlu
Burcu: Seda Türkmen

Benim Tatlı Yalanım 20. Bölüm Özeti



Suna, Nejat'ın evlilik teklifini kabul eder. İkisi de çok mutludur. Evlilik kararı aldıklarını tüm sevdiklerine duyurmak istemektedirler ancak önlerinde küçük bir engel vardır; Şevket'e ilişkilerini nasıl açıklayacaklardır? Şevket'i yumuşatma işi Pervin'e düşer ve Nejat, Suna'yı istemeye gelir. Nejat ve Suna sıkıntılı günlerin geride kaldığını düşünürken, Aylin'in Fransa'ya dönmediğini öğrenirler. Aylin, Kayra'nın onun annesi olduğunu bilmesini istemektedir ve bunun için beklemeye hiç niyeti yoktur

Henüz yorum yapılmamış alttan istediğiniz 3 yorum sisteminden birini seçip yorum ve görüşlerinizi bildirebilirsiniz, ilk yorum sizden olsun bekliyoruz!

Blogger
Yorum Sistemi Seçiniz!

Hiç yorum yok

Copyright © Diziler ve Filmler Kim Kimdir . OddThemesSeotray