BENİM TATLI YALANIM 22. BÖLÜM Tek Parça İzle  16 Kasım 2019

BENİM TATLI YALANIM 22. BÖLÜM Tek Parça İzle 16 Kasım 2019



Benim Tatlı Yalanım 22. bölüm Tek Parça İzle

Benim Tatlı Yalanım 22. Bölüm 1080p izle

Benim Tatlı Yalanım 22. bölüm izle 16 Kasım 2019 tarihinde Star TV' de yayınlandı.


Benim Tatlı Yalanım Son Bölüm Tek Parça Full HD izleyebilirsiniz. İyi Seyirler




Benim Tatlı Yalanım 22. Bölüm Özeti





Mahkeme Kayra’nın geçici velayetini Aylin’e vermiştir. Velayet davası süresince Nejat, Kayra’yı sadece mahkemenin belirlediği tarihlerde görecektir. Kayra evinden ayrılacaktır. Nejat yıkılır. Kızından ayrılmak istememektedir. Bu sırada Nejat’ın aklına çılgınca bir fikir gelir. Nejat eve döndüğünde Suna endişeyle Nejat’ı beklemektedir. Nejat, mahkemenin sorunsuz geçtiğini söyler. Suna’nın bavulunu hazırlamasını ister. Nejat, Suna ve Kayra’yla beraber sürpriz bir tatile çıkacaktır.



Benim Tatlı Yalanım Oyuncuları


Nejat: Furkan Palalı
Suna: Aslı Bekiroğlu
Hayri: Cem Zeynel Kılıç
Kayra: Lavinya Ünlüer
Şevket: Ahmet Saraçoğlu
Hande: Gonca Sarıyıldız
Saniye: Aslı İnandık
Rafet: Sadi Celil Cengiz
Serkan: Ali Yoğurtcuoğlu
Burcu: Seda Türkmen



Henüz yorum yapılmamış alttan istediğiniz 2 yorum sisteminden birini seçip yorum ve görüşlerinizi bildirebilirsiniz, ilk yorum sizden olsun bekliyoruz!

Blogger
Yorum Sistemi Seçiniz!

Hiç yorum yok

Copyright © Diziler ve Filmler Kim Kimdir . OddThemesSeotray