Benim Adım Melek 11. Bölüm Tek Parça / 04 Aralık 2019

Benim Adım Melek 11. Bölüm Tek Parça / 04 Aralık 2019



Benim Adım Melek 11. Bölüm Tek Parça İzle

Benim Adım Melek 11. Bölüm 1080p Hd İzle

Benim Adım Melek 11 Bölüm İzle

Benim Adım Melek Her Çarşamba 20:00' da TRT1 Ekranlarında Sizlerle

Benim Adım Melek Oyuncuları 

Nehir Erdoğan 
Kutsi 
Rabia Soytürk 
Ulvi Kahyaoğlu
Şerif Sezer 
Mustafa Mert Koç



Benim Adım Melek 11. Bölüm Kısa Özeti 



Melek’in Şirhan konağını inleten acı feryadı en çok Halil’in ciğerini yakar. Kızının Şirhanlar’ da olduğunu öğrenen Seyit âli’ nin Melek’e olan öfkesi katlanır. Ömer ve Defne, ailelerinin engellerine rağmen yan yana gelir. Onları yan yana gören Halil çıkacak yangının farkındadır. Karakolda yan yana gördüğü Melek ve Halil’i kafasına takan Alpay, onların peşlerine düşer. Melek olup biten için Halil’den özür dilerken, Alpay aralarına bomba gibi düşer. Oğlunu evlendirip Melek’in hayatından uzak tutmayı kafasına koyan Cumali’yi ortak handa ziyaret eden kişi, sözleriyle iki aileyi tekrar yüz yüze getirir.



Yapımcılığını Üs Yapım-Süreyya Yaşar Önal'ın üstlendiği Yönetmenliğini Cem Akyoldaş, Senaryosunu Nilüfer Özçelik ve Berfu Ergenekon'un yazdığı 'Benim Adım Melek' güçlü konusu ve oyuncu kadrosuyla heyecan ve duygu yüklü serüvenine 04 Aralık Çarşamba akşamı devam ediyor. İyi Seyirler...! 

Beğeni ve görüşlerinizi bildirmek için alttaki 2 yorum sisteminden birini seçip lütfen yorum gönderiniz, ilk yorum sizden olsun bekliyoruz!

Blogger
Yorum Sistemi Seçiniz!

Hiç yorum yok

Copyright © Diziler ve Filmler Kim Kimdir . OddThemesSeotray