BENİM TATLI YALANIM 24. BÖLÜM Tek Parça İzle  30 Kasım 2019

BENİM TATLI YALANIM 24. BÖLÜM Tek Parça İzle 30 Kasım 2019



Benim Tatlı Yalanım 24. bölüm Tek Parça İzle

Benim Tatlı Yalanım 24. Bölüm 1080p izle

Benim Tatlı Yalanım 24. bölüm izle 30 Kasım 2019 tarihinde Star TV' de yayınlandı.


Benim Tatlı Yalanım 24 Bölüm Tek Parça Full HD izleyebilirsiniz. İyi Seyirler



Benim Tatlı Yalanım 24. Bölüm Özeti




Suna’ya dağ evinde büyük sürpriz!
Suna ve Nejat’ın ayrılığının üzerinden 2 hafta geçmiştir. Her ikisi de yeni hayatlarına adapte olarak, birbirlerini unutmaya çalışmaktadırlar. Ancak unutmak hiç kolay değildir. Suna kimseye söylemese de sabahları Kayra’nın okuluna gitmekte, Kayra ve Nejat’ı uzaktan da olsa gözlemektedir. Kayra’nın Aylin’le her geçen gün gelişen ilişkisine şahit olmaktadır. Nejat’ın Suna’ya olan öfkesi geçmemiştir ancak o da Suna’nın neler yaptığını merak etmeden duramaz. Tıpkı Suna gibi, kendini göstermeden Suna’yı uzaktan izler. Saniye, Hayri’nin sırrını öğrendiği için ona çok öfkelidir ve anlatacağı hiçbir şeyi dinlememektedir. Hayri’nin aklına Saniye’yi dağ evine götürmek gelir. Suna’dan yardım ister. Suna, Hayri’ye yardım eder ancak onu dağ evinde bir sürpriz beklemektedir.







Benim Tatlı Yalanım Oyuncuları


Nejat: Furkan Palalı
Suna: Aslı Bekiroğlu
Hayri: Cem Zeynel Kılıç
Kayra: Lavinya Ünlüer
Şevket: Ahmet Saraçoğlu
Hande: Gonca Sarıyıldız
Saniye: Aslı İnandık
Rafet: Sadi Celil Cengiz
Serkan: Ali Yoğurtcuoğlu
Burcu: Seda Türkmen



Henüz yorum yapılmamış alttan istediğiniz 2 yorum sisteminden birini seçip yorum ve görüşlerinizi bildirebilirsiniz, ilk yorum sizden olsun bekliyoruz!

Blogger
Yorum Sistemi Seçiniz!

Hiç yorum yok

Copyright © Diziler ve Filmler Kim Kimdir . OddThemesSeotray