Benim Adım Melek 16. Bölüm Tek Parça / 15 Ocak 2020

Benim Adım Melek 16. Bölüm Tek Parça / 15 Ocak 2020


Benim Adım Melek 16. Bölüm Tek Parça İzle

Benim Adım Melek 16. Bölüm 1080p Hd İzle

Benim Adım Melek Son Bölüm İzle

Benim Adım Melek Her Çarşamba 20:00' da TRT1 Ekranlarında Sizlerle


Benim Adım Melek Oyuncuları 

Nehir Erdoğan 
Kutsi 
Rabia Soytürk 
Ulvi Kahyaoğlu
Şerif Sezer 
Mustafa Mert Koç



Benim Adım Melek 16. Bölüm Kısa Özeti

Çocuklarının düzeni ve mutluluğu için sağlığını geri plana iten Melek için artık yolun sonu mu? Meryem, duyduklarından dolayı şaşırmış ve ne yapacağını bilemez haldedir. 
Halil, Melek’in sağlığından endişe duyarken yüreğinin sesini duyabilecek midir? Gelişmeler Halil’in Meryem’le çizdiği yolda değişikliğe gitmesine sebep olacak mıdır?

Annesinin neyi olduğunu anlamaya çalışan Kerem, öfkesini Ömer’den çıkarmaya çalışır. Defne’nin bencil yüzü Funda’nın dolduruşlarıyla bir kez daha ortaya çıkıp herkesi üzecektir. Defne, girdiği yoldan geri dönecek midir?





Yapımcılığını Üs Yapım-Süreyya Yaşar Önal'ın üstlendiği Yönetmenliğini Cem Akyoldaş, Senaryosunu Nilüfer Özçelik ve Berfu Ergenekon'un yazdığı 'Benim Adım Melek' güçlü konusu ve oyuncu kadrosuyla heyecan ve duygu yüklü serüvenine 15 Ocak Çarşamba akşamı devam ediyor. İyi Seyirler...! 

Beğeni ve görüşlerinizi bildirmek için alttaki 2 yorum sisteminden birini seçip lütfen yorum gönderiniz, ilk yorum sizden olsun bekliyoruz!

Blogger
Yorum Sistemi Seçiniz!

Hiç yorum yok

Copyright © Diziler ve Filmler Kim Kimdir . OddThemesSeotray