KEDİLER GIFs

KEDİLER GIFs

minik kediler

Minik sevimli yavru kediler haşarı olunca ortaya çıkan güzel tablo
   anlatmaya gerek yok görüyorsunuz  :)



yetenekli kediler

Sevgili pati dostlarım işte böyle yukarı aşağı barfiks çekiyorsunuz 10 tekrar 
yorulan olursa dinlensin.


kediler cinsleri

Sen benimi çekiyorsun lan zibidi 
gel lan buraya seni bir elime geçirirsem bittin oğlum.

sakin kedi

  Senelik izne çıktım arkadaş beni rahatsız etmeyin
gözlüğüm şekil önümden çekil bi zahmet


 Dikkatli olmalıyım bu ne ya bu şey beni görmeden 
ilerleyemeyecek miyim anlamadım ki arkadaş

kedi ırkları

   Bana şekil şükül yapma  
kuyruğum demem yerim seni bilesin 



 vay arkadaş emekli olup zaman öldürmeye çalışmak ne zormuş
bakıyorsun böyle zaman da geçmiyor ki hey sen arabayı çek oradan.
konuşan kediler de varmış demek ki


Ünlü Aktör  Ponçik Behlül'ün son oyanadığı aksiyon filminden
 kamera arkası görüntüleri sızdı.





  Geleceğin Beethoven'i olma yolunda çabalayan kedicik
yorgunluktan bitkin düştü.


Anaamm bu ne be nereye gitsem karşım da oda beni görmeden kaçayım bari


   Şimdi böyle atlıyoorssuunn…..
ah.. mesafeyi hesaplayamamışım sen dikkat edersin artık

Blogger
Yorum Sistemi Seçiniz!

Hiç yorum yok

Copyright © Diziler ve Filmler Kim Kimdir . OddThemesSeotray