Örümcek Adam Peter Parker İlk Deneyim ve İlk Dövüş Okul Dövüşü

Örümcek Adam Peter Parker İlk Deneyim ve İlk Dövüş Okul Dövüşü




Örümcek adam (Spider Man) Marvel Comics tarafından yaratılmış bir çizgi roman serisidir.
Sinemaya ilk uyarlamaları Örümcek Adam 1/2/3 serisinin başrollerinde oyuncular Tobey Maguire, Kirsten Dunst yer aldı.


tobey maguire

Örümcek Adam olmanın dayanılmaz hafifliği
düz duvara sorunsuz tırmanabilmek harikaymış.

örümcek adam 1

Ne o giden neydi öyle tam göremedim bi daha bakayım.

spiderman 1

Örümcek Adam Tarzana özenip kendini damdan aşağı salar 
sonuç duvara yapışmak garanti hehehe.

Kirsten Dunst

Aha aşık olduğum kız  Mary Jane  ayağı kaysın kahramanlık yapıp kurtarayım diye hazırladığım sıvı işe yaradı ikide hokkabazlık yaptım tamam oldu bu iş kız cepte.

yabancı filmler

Aha şimdi yandım kızı hallettik ama halimi kimse görmesin ucube demesin derken sağlam kayaya çattık yavaş yavaş kaçsam mı acaba.

en iyi yabancı filmler

Niye kaçtım ki ben , bayağı güçlü yeteneklerim varmış uçmak ta dahil 
Mary'de buradaymış  eveeet şimdi kolu bilekten böyle büküyoruz ve göğüse bir yumruk tamaaamm boylu boyunca uzandırıyoruz arkadaşı.

Blogger
Yorum Sistemi Seçiniz!

Hiç yorum yok

Copyright © Diziler ve Filmler Kim Kimdir . OddThemesSeotray