Benim Tatlı Yalanım 1. bölüm

Benim Tatlı Yalanım 1. bölüm

Benim Tatlı Yalanım

      Benim Tatlı Yalanım 1. bölüm

    Star TV’de Yapımcılığını O3 Medya'nın üstlendiği Haziran 2019’da başlayan Perşembe günleri           yayınlanan Benim Tatlı Yalanım dizisi de reytinglerde yerini almaya başladı.



lavinya ünlüer

               Beğeniyle izlenen diziler arasında yerini alan benim tatlı yalanım konusuna gelecek olursak,
Kayra Yılmaz bebekliğin de babasını terk eden annesini hep özleyip geleceğini umarak hayatına devam eden küçük tatlı bir kızdır, babası Nejat Yılmaz onun bu özleminin farkında olup eşinin dönmeyeceğini bilmesinden dolayı kızının üzülmesine göz yumamadığından kızına annesinin ağzından yazdığı mektuplarla tatlı yalanlara başvurarak zamanı geçiştirmeye çalışır.

                   
Yalnız kayra büyüdükçe içinde ki özlemde bir o kadar artmaya başlar bu sebeple Nejat’ın söylemiş olduğu beyaz tatlı yalanları önüne geçemeyeceği bir hal alır ,yıllardır görüşmediği eşini bulmaya çalışmakta geri dönmeyeceğine emin olup tam Kayra’ya söylemeyi düşünmektedir,


aslı bekiroğlu gif


Suna Doğan ise küçüklüğünde kaybettiği annesinin eskiden işlettiği muhallebici dükkânını restore edip yeniden çalıştırmaya başlayarak hem babasına sürpriz yapmak hem de annesinin hatıralarını canlı tutmak en büyük hayalidir, bu hayaline en büyük engel Abisi’nin yüklü miktarda borcu ödemek zorunda olmaları ile kahvehanelerine haciz gelmesi ile şok yaşar, Nejat reklam filmi için kahvehaneyi beğenir görüşmek için geldiğinde Suna onu satın almak için gelen fırsatçılardan sanarak kovmaktan beter eder, olayın sonradan aslını öğrendiğinde Nejat’ın evine özür için gider gece sohbet ve içilen içkilerin ardından evine gidemediğin orada kalır, sabah ise Kayra’nın doğum gününde onu annesi sanarak uyandırması ile kendilerini ummadıkları bir oyunun içinde bulurlar.

gonca sarıyıldız gif

Benim Tatlı Yalanım Oyuncuları arasında Furkan Palalı, Aslı Bekiroğlu, Ahmet Saraçoğlu, Gonca Sarıyıldız, Seda Türkmen, Aslı İnandık, Sadi Celil Cengiz, Ali Yoğurtçuoğlu, Cem Zeynel Kılıç, Tuncay Kaynak ve çocuk oyuncu Lavinya Ünlüer bulunmaktadır.

benim tatlı yalanım izle


benim tatlı yalanım konusu


benim tatlı yalanım oyuncuları


benim tatlı yalanım bölümler




furkan palalı gif


suna ve nejat
Blogger
Yorum Sistemi Seçiniz!

Hiç yorum yok

Copyright © Diziler ve Filmler Kim Kimdir . OddThemesSeotray